Belépés

Regisztráció

A felhasználói feltételeket elfogadom.

Elfelejtett jelszó

Panaszkezelés

Amennyiben a fogyasztónak valamilyen panasza van a weboldalon feltüntetett információkkal, az ajánlatokkal, az ügyintézéssel, a megkötendő szerződéssel úgy panaszát a ugyfelszolgalat@nemaradjle.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben, vagy telefonon, továbbá a székhelyre feladott postai levél útján is közölheti.

A vállalkozásunk a - fenti csatornákon beérkezett - panasz kivizsgálását azonnal megkezdi és szükség szerint orvosolja. Vállalkozásunk a panasz megválaszolásának és megoldásának lehető legrövidebb idejére törekszik, de maximum, a beérkezést követő 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a szóban tett panasz írásos megerősítését kéri, vállalkozásunk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet elektronikus úton a bejelentő felé továbbít.

A panasz elutasítása esetén a bejelentő a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordulhat, amelynek elérhetőségét ide kattintva találja.

Továbbá amennyiben a fogyasztónak problémája merülne fel, akkor alternatív vitarendezéssel is élhet, amelyhez a részletes tájékoztatót a weboldal láblécében található "Online vitarendezés"-re kattintva érheti el. A vitarendezés elindításához szükséges ODR linket a "Panasztétel"-re kattintva találja meg. A fogyasztó békéltető testület eljárását is kezdeményezheti, a vállalkozásunk a békéltető testületi eljárásban is együttműködik. Főszabály szerint az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A Békéltető Testületekkel kapcsolatos információk és a Békéltető Testületek elérhetőségei ide kattintva érhetőek el.

Online vitarendezés
Panasztétel